کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد
کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

 

راه اندازی نمایه نشریات تحت وب

قابل توجه کابران گرامی کتابخانه

پایگاه نمایه نشریات به تازگی تحت وب گردیده است. شما دوستان عزیز می توانید برای استفاده از این پایگاه اطلاعاتی به آدرس اینترنتی http://www.irannamaye.ir مراجعه نمایید. 

همانگونه که درشکل زیر مشاهده می کنید در صفحه نخست، جستجوی ساده به عنوان پیش فرض جستجو، تعیین گردیده است که با وارد کردن عبارت مورد نظر خود در کادر جستجو می توانید مقاله خود را به سهولت پیدا کنید. همچنین، در قسمت نوع سند و نوع نشریه، می توانید با انتخاب یا عدم انتخاب هر یک از گزینه ها، جستجوی خود را عام و یا خاصتر نمایید.  در بالای صفحه نیز امکان جستجوی پیشرفته، جستجوی فیلدی و کاوش نشریات نیز در نظر گرفته شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

برای آگاهی از چگونگی استفاده از جستجوی پیشرفته، جستجوی فیلدی و کاوش نشریات، می توانید به ادامه مطلب رجوع نمایید.


  ادامه مطلب ...

برای هر سنی چه بخوانیم؟

کتابخوانان و کتابدوستان عزیز، اگر علاقه مند هستید تا بدانید برای گروه های سنی (نوزادان و نوپایان، از نوزادی تا سه سالگی، از سه سالگی تا شش سالگی، از هفت سالگی تا نه سالگی و از ده سالگی تا دوازه سالگی) مطالعه چه کتاب هایی توصیه می شود، می توانید به ادامه مطلب رجوع نمایید.


 

ادامه مطلب ...

راه اندازی و تاسیس موزه علوم و فنون و مردم شناسی در شهرستان

 قابل توجه کاربران گرامی کتابخانه

 مدیریت آموزش و پرورش در نظر دارد با همکاری مرکز تحقیقات معلمان امام محمد باقر (ع) شهرستان، بمناسبت دهه فجرانقلاب اسلامی، اقدام به تاسیس موزه علوم و فنون و مردم شناسی در شهرستان نماید

لذا از کلیه علاقمندان درخواست می گردد مساعدت لازم جهت جمع آوری اسناد و اشیای قدیمی با مشخصات زیر مبذول فرمایند.

  برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات اسناد و اشیای قدیمی، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب ...

کمدی الهی دانته

کمدی الهی Divine Comedy اثر دانته آلیگیری Dante Alighieri شاعر و نویسنده ایتالیایی است. این کتاب از زبان اول شخص است و دانته در این کتاب، سفر خیالی خود به دوزخ، برزخ و بهشت را تعریف می‌کند و از مراحل مختلف دوزخ، برزخ و بهشت می‌گذرد و در این مراحل با شخصیتهای مختلف تاریخی برخورد می‌کند، تا عاقبت در آخرین مرحله بهشت به دیدار خدا می‌رسد.

 برای دانلود کتاب صوتی این مجموعه می توانید اینجا کلیک کنید.

دانلود کتاب 12 جلدی تفسیر نور حجّت الاسلام قرائتی

مجموعه دوازده جلدی تفسیر نور، در جهت مهجوریت زادیی از قرآن و ارائه پیام های  انسان ساز کلام الهی به شیوه ای نو و قلمی شیوا، توسط حجّت الاسلام  والمسلمین محسن  قرائتی به رشته تحریر درآمده  است که در سال 76 به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران  معرفی گردید.

بدنبال چاپ اوّلین مجلدات این تفسیر، نظرات و پیشنهادات بسیاری از سوی فضلای حوزه و دانشگاه طرح گردید که بیانگر علاقه و توجّه  قشر فرهنگی جامعه، به شناخت مفاهیم قرآن کریم  از طریق این شیوه  می باشد .

شما کتابخوانان و کتابدوستان گرامی می توانید برای دانلود این مجموعه اینجا کلیک کنید

منبع: http://www.bbooks.ir/


خلاقیت یک ناشر برای ترغیب کودکان به کتاب و کتاب خوانی

یک مؤسسه انتشاراتی برای تعامل بیش‌تر با کودکان کتاب‌های تصویری بدون کلام و کتاب‌های داستانی بدون تصویر منتشر می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، مؤسسه خلاق خانه منحنی که از مؤسسات انتشاراتی خارجی است، برای تعامل بیش‌تر کودکان با کتاب و قصه‌گویی، کتاب‌های تصویری بدون کلام منتشر می‌کند و از کودکان می‌خواهد برای تصویرها، داستان بنویسند.



این مؤسسه انتشاراتی همچنین با خلق کتاب‌های داستانی بدون تصویر، کودکان را به کشیدن تصاویر آن‌ها ترغیب می‌کند.

منبع خبر: پورتال دانشگاهی به آدرس http://www.unp.ir/news/university/cultural-scientific/41268