کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد
کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

هفته دفاع مقدس


کوچه هایمان را به نام شهدا کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می رسیم !

ای شهدا برای ما حمدی بخوانید که شما زنده اید و ما مرده … 

ادامه مطلب ...

عضویت رایگان

قابل توجه عزیزان کتابخوان

به مناسب هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس ، عضویت در کتابخانه های عمومی شهرستان  از تاریخ 6  لغایت 7 مهرماه   به صورت رایگان می باشد.

نمایشگاه کتاب

حسین رحمتی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان برخوار گفت: در مراسم  افتتاح این نمایشگاه که علاقه مندان کتاب و کتابخوانی، کتابداران دین و دانش ، امام جمعه محترم، بخشدار و اعضای شورای شهر و شهردار محترم حبیب آباد حضور داشتند امام جمعه حبیب آباد ضمن ستایش از برنامه مذکور و پرسنل کتابخانه درصحبتهایی بر اهمیت کتابخانه و کتابخوانی تاکید کرد.

وی افزود: بخشدار حبیب آباد نیز در این مراسم ضمن تشکر از اقدام صورت گرفته مبلغ بیست میلیون ریال برای زیباسازی و تجهیز کتابخانه اختصاص داد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 4/6/94 لغایت 19/6/94 با تخفیف ویژه برای اعضای کتابخانه های عمومی در کتابخانه دین و دانش حبیب آباد دائر گردید.

اول ذیحجه ،، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)


پیامبر(ص) در خانه ی ام سلمه بود. علی علیه السلام داخل منزل شد و سلام کرد و در گوشه ای نشست. از خجالت چهره اش سرخ شده بود. سرش را زیر انداخت و ساکت ماند. او نمی توانست تقاضای خود را بیان کند. پس از مدتی سکوت، پیامبر(ص) فرمود: یا علی! گویا برای خواسته ای نزد من آمده ای که از اظهار آن شرم داری؟

 

بدون خجالت حاجت خود را بخواه و مطمئن باش خواسته تو پذیرفت است. علی(ع) پاسخ داد: ای پیامبر خدا! پدر و مادرم فدایت باد. من در خانه ی تو بزرگ شدم، با مهر تو پروش یافتم، نیکوتر از پدر ومادرم در تربیتم کوشش نمودی، از فیض وجودت هدایت یافتم. ای پیامبر خدا! سوگند بخدا که تو اندوخته ی دنیا و آخرت من هستی. 

ادامه مطلب ...