کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد
کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

روز کتاب و کتابخوانی گرامی باد

 

بیست و چهارم آبان ماه،

 روز کتاب و کتابخوانی گرامی باد



قابل توجه دوستان کتابخوان و کتاب دوست

به مناسب هفته کتاب و کتابخوانی، عضویت در کتابخانه ها از تاریخ 25 آبان لغایت 2 آذر به صورت رایگان می باشد 


برگزاری جلسه حفظ و روخوانی قرآن مجید

قابل توجه اعضای محترم کتابخانه

 اولین جلسه حفظ و روخوانی قرآن مجید در تاریخ 92/8/19 در محل کتابخانه برگزار گردید و جلسات بعدی نیز هر هفته (روز یک شنبه) در محل کتابخانه تشکیل می گردد. علاقه مندان به شرکت در این جلسات می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، به کتابداران کتابخانه مراجعه نمایند و یا با شماره 03125854217 تماس حاصل فرمایند.

برگزاری پنجمین جلسه گروه سیر مطالعاتی

 جلسه پنجم گروه سیر مطالعاتی کتابخانه عمومی کوثر، امروز از ساعت 8:30 صبح الی 10:30 با حضور استاد محترم گروه، سرکار خانم آبیار  و اعضای محترم گروه در محل کتابخانه  تشکیل گردید. موضوع مباحثه این جلسه در خصوص کتاب فرق و مذاهب اسلامی بود. جلسه آینده گروه در روز سه شنبه مورخ 92/8/28 راس ساعت 8:30 با ادامه مبحث  کتب فرق و مذاهب و مبحث بهائیت برگزار خواهد شد. علاقه مندان به شرکت در این جلسات می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کتابداران کتابخانه مراجعه نمایند و یا با شماره 03125854217 تماس حاصل فرمایند.

خدمات قابل ارائه در کتابخانه عمومی کوثر


(ساعت کاری کتابخانه از 7:30 صبح الی 7:30 بعد از ظهر)


      دسترسی به سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور: این سامانه توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور جهت جستجودر منابع کتابخانه و آگاهی از کتابخانه هایی که منابع مورد نظر در آن ها یافت می شود، طراحی شده است. 

        دسترسی به سامانه اطلس کتابخانه ها: با استفاده از این سامانه، اعضا کتابخانه می تواننداز نزدیک ترین کتابخانه جهت دسترسی به منابع مورد نظر اطلاع یایند.

       دسترسی به کتابخانه دیجیتال نهاد کتابخانه های عمومی: این سامانه توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور جهت دسترسی اعضا کتابخانه به نسخه دیجیتال کتاب ها طراحی شده است. طول مدت استفاده از این منابع دقیقا مشابه با مدت امانت منابع موجود در کتابخانه می باشد و بعد از 14روز نسخه دیجیتال به صورت خودکار از سیستم حذف می گردد.

 دسترسی به سامانه بولوتوث کتابخانه: با استفاده از این سامانه اعضا می توانند کتب موجود در این سامانه را از طریق بولوتوث به موبایل خود انتقال دهند.

 دسترسی به نمایه نشریات (ارائه مقالات چاپ شده در نشریات کشور به مراجعین): در این طرح اعضا می توانند با استفاده از نمایه نشریات، مقالات درخواستی خود در موضوعات مختلف را از طریق نمایه نشریات (شامل کلیه مقالات چاپ شده در نشریات کشور از سال 1374 به بعد می باشد) جستجو نموده وچاپ نمایند.

برای آگاهی از بقیه خدمات قابل ارائه در کتابخانه عمومی کوثر می توانید به ادامه مطلب رجوع نمایید.

ادامه مطلب ...

برگزاری جلسه چهارم گروه سیر مطالعاتی

جلسه مباحثه کتاب اصول عقاید نوشته مصباح یزدی, امروز از ساعت 8:30 الی 10 صبح همراه با اعضا گروه تشکیل و تمامی اشکالات مربوط به این حوزه پاسخ داده شد. جلسه آینده گروه در روز سه شنبه مورخ 92/8/21 راس ساعت 8:30 برگزاری خواهد شد.

عضویت رایگان

قابل توجه عزیزان کتابخوان

به مناسب هفته کتاب و کتابخوانی، عضویت در کتابخانه ها از تاریخ 25 آبان لغایت 2 آذر به صورت رایگان می باشد.

برگزاری سومین جلسه گروه سیر مطالعاتی

 جلسه سوم گروه سیر مطالعاتی امروز با عنوان مباحثه کتاب فرق و مذاهب اسلامی، نوشته رضا برنجکار راس ساعت 8:15 دقیقه صبح در محل کتابخانه عمومی کوثر برگزار گردید و تا ساعت 10:15 دقیقه صبح ادامه داشت. 

جلسه بعدی در روز یک شنبه مورخ 26/8/92 با مبحث اصول و عقاید مصابح یزدی برگزار می گردد.