کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد
کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

برگزاری نمایشگاه کتاب در کتابخانه کوثر به مناسب میلاد حضرت علی (ع)

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد به مناسب میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر، اقدام به برگزاری نمایشگاه معرفی کتاب با عنوان " الگوی شهامت و دیانت" نموده است که برای مشاهده تصاویر مربوط به این نمایشگاه می توانید بر ادامه مطلب کلیلک نمایید.

    

ادامه مطلب ...

برگزاری اولین جلسه کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان برخوار در سال 93

اولین جلسه انجمن و کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان برخوار در سال 93، صبح روز پنج شنبه، مورخ 4/2/93 در محل فرمانداری شهرستان راس ساعت 10/30 با حضور فرماندار محترم، مدیر کل محترم  اداره کتابخانه های عمومی استان اصفهان و بقیه اعضای کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید، با دستور کار ارائه گزارش عملکرد شهرستان در سال 92 و همچنین بررسی مسائل و مشکلات کتابخانه های شهرستان، برگزار گردید.


در این جلسه، جناب آقای رحمتی، رئیس محترم اداره کتابخانه های عمومی و دبیر کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان، گزارشی از عملکرد اداره شهرستان در خصوص اقدامات عمرانی و فرهنگی در سال 92 ارائه نمودند و اقدامات فرهنگی صورت گرفته در کتابخانه ها را برای جذب مخاطب مهم شمردند. 

همچنین جناب آقای عبدانی، فرماندار محترم و رئیس کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان نیز تشکیل منظم جلسات انجمن و کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان را خواستار و به اجرایی شدن مصوبات تاکید نمودند.

جناب آقای یاوری مدیر کل محترم اداره کتابخانه های عمومی استان اصفهان نیز ضمن تقدیر از فعالیت های جناب آقای عبدانی، و شهرداران شهرستان برخوار، به لزوم استفاده از کمک خیرین و تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز تاکید نمودند و در نهایت نیز هر کدام از بخشداران، شهرداران و اعضا محترم شوراها به بیان مشکلات مرتبط با کتابخانه پرداختند و دیدگاه های خود را رائه نمودند.

برای مشاهده بقیه تصاویر مربوط به این جلسه می توانید بر ادامه مطلب کلیک نمایید


 

ادامه مطلب ...

عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی کشور

قابل توجه دوستان گرامی،

همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند با مراجعه به سایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس اینترنتی www.iranpl.ir در کتابخانه عمومی مورد نظر خود عضو شوند.


انتخاب نزدیکترین کتابخانه عمومی در محل سکونت، تکمیل فرم ویژه و ثبت آن در سایت مورد نظر و همچنین مراجعه به کتابخانه انتخاب شده و ارائه کارت ملی جهت فعالسازی حساب کاربری و دریافت کارت، مراحل بعدی عضویت رایگان در طرح مذکور است.


گفتنی است این طرح همزمان با افتتاح بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آغاز شده و تا زمان اختتامیه نمایشگاه در بیستم اردیبهشت 1393 ادامه دارد.

برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 10 الی 20 اردبیهشت

دوستان عزیز، برای کسب اطلاعات جامع و مفید در مورد نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می توانید به سایت  http://tibf.ir مراجعه نمایید. قطعا بازدید از این سایت برای علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه بی فایده نخواهد بود.