کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد
کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

رویداد «کتاب‌بازی» برگزار می‌شود

رویداد «کتاب‌بازی» با همکاری مشترک بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر کاربران بازی‌های ویدئویی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، رویداد «کتاب‌بازی» در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر کاربران بازی‌های ویدئویی با مفاهیم و اطلاعات عمومی و کاربردی، توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.  این مسابقات از طریق بازی «کوییز» برگزارمی‌شود و علاقه‌مندان شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند با دریافت این بازی از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر ایرانی ثبت نام خود را از طریق لینک موجود در درون این بازی، نهایی کنند.

ثبت‌نام برای شرکت در این رویداد همزمان با ماه مبارک رمضان و از ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۴ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. همچنین زمان شروع مسابقات هم از ۵ تا ۱۳ اردیبهشت ماه خواهد بود. ارائه نام و نام خانوادگی و شماره همراه برای انجام فرآیند ثبت‌نام در  لیگ بازی‌های ویدئویی «کتاب‌بازی» الزامی است.

جوایز نقدی برای ۵ نفر برتر

رویداد «کتاب‌بازی» جوایز ویژه‌ای برای ۵ نفر برتر این رقابت در نظر گرفته است. به این ترتیب به ۵ نفر برتر این رویداد که بالاترین امتیاز را به‌دست بیاورند، ۵ جایزه نقدی به شرح زیر تعلق خواهد گرفت.

نفر اول: ۱۱ میلیون تومان

نفر دوم: ۹ میلیون تومان

نفر سوم: ۷ میلیون تومان

نفر چهارم: ۵ میلیون تومان

نفر پنجم: ۳ میلیون تومان

همچنین به قید قرعه به ۳۰ نفر از میان همه شرکت‌کنندگان در این رویداد «هر نفر ۵۰۰ هزار تومان» جایزه نقدی نیز اهدا می‌شود.

 برای شرکت در این لیگ می‌توانید بازی کوییز را از اینجا دانلود کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.