کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد
کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

20 درس مهم برای شروع از سطح صفر و موفقیت در کنکور96

اگر تو هم جزء کسایی هستی که تا الان کار خاصی برای کنکور نکردی یا به هر دلیلی از عملکرد خودت و درس خوندنت توی این مدت راضی نبودی پس حتما این ۲۰ تا درس به دردت میخوره، به چرایی اینکه تا الان نتونستی خودت باشی و واقعا عمل کنی به چیزایی که باعث موفقیتت میشه کاری نداریم فقط میخوایم اینو یاد بگیریم که از این به بعد چطوری عمل کنیم تا اون نتیجه و رتبه دلخواه رو در کنکور ۹۷ کسب بکنیم،باور دارم که هر کسی میتونه یک موفقیت خوب رو در کنکور کسب بکنه    ۲۰ درس برای استارت از سطح صفر و موفقیت در کنکور حاصل تجربیات من(استاد حسن گلی )  از برگزاری حداقل ۴ همایش استارت از صفر در جاهای مختلفه که تصمیم گرفتم اون هارو به صورت درس به درس در ۴ فایل ۵ درسی منتشر بکنم،به درستی این درس ها ایمان دارم و نتایجش رو دیدم،همانقدر که به سفید بودن ماست ایمان دارم به درستی این درس ها هم ایمان دارم چرا که سال های پیش روی دانش آموزانم تست کردم و واقعا نتیجه گرفتم،حتما برایتان نمونه هایی از دانش آموزانی که توانستند از صفر شروع و نتیجه بگیرند نقل خواهم کرد،اگر در شروع مسیر کنکور سراسری هستی،و تا الان هم اقدام خاصی برای کنکورت نکردی این ۲۰ تا درس راه علاج تو خواهند بود، و میتونی با استفاده از این ۲۰ درس موفقیتت رو در کنکور ۹۷ تضمین کنی،نقطه شروع موفقیت در کنکور داشتن یک هدف و قاطعیت برای رسیدن به اون هستش،ما فقط به یک تصمیم قطعی و خوب نیاز داریم،امکانات مهم هستند ولی عامل تعیین کننده برای ما نخواهند بود، برای نتیجه گرفتن و موفقیت در آن امتحان ۴ ساعته که قرار هست رشته و دانشگاه مارا مشخص کند نیاز به اراده خواهیم داشت و استراتژی و راهبرد،سعی میکنم این ۲۰ راهبرد را که به دانش آموزانم یاد دادم و نتیجه گرفتند را در اختیار شما بگذارم، خوب به صورت خلاصه در این پادکست صوتی به این موضوعات پرداختیم



درس صفرم:آیا موفقیت برای من ممکن است؟ حتی از سطح صفر؟

درس اول: توجه نکردن به افکار و انرژی منفی اطرافیان

درس دوم:تعهد و مسئولیت پذیری

درس سوم:تعهد برای رسیدن به تعداد تست ۱۰۰۰ در یک هفته

درس چهارم:تعهد برای یادگیری کامل

درس پنجم:تعهد به سنجش مستمر


برای مطالعه بیشتر و دانلود فایل صوتی به این آدرس مراجعه شود 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.