کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد
کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

معرفی کتاب نقشه ی نقش بر آب از سری کتابهای طرح کتابخوان دی ماه

Image result for ‫معرفی کتاب نقشه نقش بر آب‬‎

در این کتاب دیدگاه‌های معظم‌له درباره فتنه سال 88 در پنج محور که در طول بیش از دو سال گذشته در دیدارها، سخنرانی‌ها و خطبه‌های نماز جمعه بیان شده، جمع‌آوری و با مقدمه‌ای از محمدحسین صفارهرندی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

 «دهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری»، «مواضع رهبری پس از انتخابات تا نماز جمعه ۲۹ خرداد»، «حوادث پس از انتخابات»، «کسب بصیرت» و «جنگ نرم»، پنج فصل این کتاب ۲۵۰ صفحه‌ای را تشکیل می‌دهند.

این کتاب توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی(دفترحفظ و نشر آثار آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای) منتشر شده است که در مرکز اسناد انقلاب اسلامی تهیه و تنظیم شده است.

در بخشی از کتاب می خوانیم :  مطمئن باشید که روز نهم دىِ امسال هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزى شد. شاید به یک معنا بشود گفت که در شرائط کنونى - که شرائط غبارآلودگىِ فضاست - این حرکت مردم اهمیت مضاعفى داشت؛ کار بزرگى بود. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر میکند، دست خداى متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن على (علیه السّلام) را مىبیند. این کارها کارهائى نیست که با ارادهى امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهى است؛ همان طور که امام در یک موقعیت حساسى - که من بارها این را نقل کردهام - به بنده فرمودند: «من در تمام این مدت، دست قدرت الهى را در پشت این قضایا دیدم». درست دید آن مرد نافذِ بابصیرت، آن مرد خدا.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.