کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد
کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان برخوار در سال 95

اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان برخوار در سال 95 صبح روز چهار شنبه، مورخ  1/10/95 در محل فرمانداری شهرستان با حضور سرپرست محترم فرمانداری، سرپرست محترم کتابخانه های عمومی استان و بقیه اعضای انجمن، با دستور بررسی وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان و همچنین بررسی نظرات اعضای انجمن برگزار گردید. 
 

در ادامه جناب آقای سلطانی سرپرست محترم فرمانداری ضمن تشکر از حضور اعضاء، از اهمیت و لزوم کتاب و کتابخوانی و گسترش محیط های کتابخانه ای ، آفت ها و مضرات استفاده های ناصحیح از فضای مجازی صحبت نمودند.ایشان همچنین خواستار پیگیری جدی ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان شدند و همکاری شهرداری ها در پرداخت نیم درصد جهت رفع مشکلات کتابخانه های عمومی را امری لازم دانستند.

 

جناب آقای رحمتی رئیس محترم اداره کتابخانه های شهرستان ، ضمن عرض سلام و خیر مقدم به اعضای محترم, فرماندار و مدیر کل استان، گزارشی از عملکرد اداره شهرستان در خصوص اقدامات عمرانی و فرهنگی در سال 94-95 ارئه نمود. ایشان اقدامات فرهنگی صورت گرفته در کتابخانه ها را برای جذب مخاطب مهم شمرد. در ادامه، مصوبات جلسه قبلی انجمن قرائت و هر کدام از اعضا نیز توضیحات لازم را در خصوص مصوبه مربوطه را ارائه نمودند.

 

در ادامه جناب آقای هلاکویی  سرپرست محترم کتابخانه های عمومی استان  ضمن تشکر از تمامی اعضای حاضر در جلسه توضیحاتی در خصوص آمارهای کتاب و کتابخانه ای در شهرستان و استان و فعالیت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور ارائه نمودند. ایشان همچنین به عدم کفایت بودجه های دولتی و همکاری بیشتر شهرداری ها در مسائل فرهنگی اشاره و توضیحاتی در خصوص پرداخت نیم درصد شهرداری ها و ماده 64 الحاقی بیان کردند. سپس هر کدام از شهرداران و اعضا محترم شوراها به بیان مشکلات مرتبط با کتابخانه پرداختند و دیدگاه های و سوالات  خود را بیان نمودند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.