کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد
کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، بفرمایید عصرانه به صرف شاهنامه

فردوسی با خلق حماسه عظیم خود دو فرهنگ ایران و اسلام را به بهترین شکل ممکن در آمیخت. اهمیت شاهنامه تنها در جنبه ادبی و شاعرانه آن خلاصه نمی شود و پیش از آنکه مجموعه ای از داستان های منظوم باشد، تبار نامه است که بیت بیت و حرف به حرف آن ریشه در اعماق آرزوها و خواسته ای جمعی ملتی کهند دارد؛ ملتی که در همه ادوار تاریخی، نیکی و روشنایی را ستوده و با بدی و ظلمت در ستیز بوده است.



در همین راستا و به همت مدیریت امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، 25 اردیبهشت ماه همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، ویژه برنامه ای با عنوان " عصرانه به صرف شاهنامه" از ساعت 18 الی 22در مجموعه فرهنگی باغ غدیر ویژه عموم مردم برگزار می شود. 

این ویژه برنامه با محوریت شاهنامه و آشنایی شهروندان با شاهنامه خوانی، ادبیات کهن و اسطوره ها، برنامه ها ی متفاوت را برای کودکان برگزار می کند. شرکت در این ویژه برنامه که با حضور و سخنرانی دکتر کردی، رییس مرکز خلاقیت مالزی برگزاری می شود، برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

علاقه مندان برای شرکت در این ویژه برنامه می توانند روز جمعه 25 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 18 الی 22 به مجموعه فرهنگی باغ غدیر اصفهان واقع در یابان علامه امینی مراجعه نمایند.

منبع: روزنامه اصفهان زیبا 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.