کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد
کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به مناسبت شب یلدا برگزار می نماید


سازمان  فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان  به مناسبت شب یلدا برگزار می نماید

خانه کودک : قصه دیو و یلدا

برنامه ویژه  شب یلدا خانه کودک  با عنوان "قصه دیو و یلدا " خاص کودکان برگزار خواهد شد. این برنامه در تاریخ 27 و 28 آذر ماه در محل خانه کودک برگزار می شود ، شامل کارگاه های کاردستی و نقاشی و همچنین اجرای جنگ "قصه دیو یلدا" کارگروه هنری هیوا می باشد ، کلیه خانواده های علاقه مند که کودکان بین 4 تا 7 سال دارند می توانند جهت استفاده از این برنامه و ثبت نام  به محل خانه کودک واقع در بوستان ملت- حد فاصل سی و سی پل و پل ابوذر- جنب باغ نور مراجعه و یا با تلفن 6275040 تماس حاصل نمایند.


باغ بانوان صدف  : آخرین برگ پاییزی

 باغ بانوان صدف در شب یلدای امسال مسابقه ای با عنوان" آخرین برگ پاییزی"  برگزار می کند. این برنامه در قالب برنامه جشنواره ای و با هدف احیای سنت قدیمی شب یلدا می باشد. مسابقه آخرین برگ پاییزی، رقابتی است میان بانوان که درمورد تزئینات بر روی انوع آجیل ، میوه شیرینی ، کیک و دسر انجام می شود و در پایان پس از داوری میان آثار جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان اهدا می شود.


شب یلدای پدر بزرگ و مادربزرگ باغ تجربه

 به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، باغ تجربه از مراکز سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برنامه ای با هدف ایجاد سرگرمی برای رده سنی سالمندان برگزار می کند. این مرکز که در طول سال برنامه های مختلفی برای سالمندان دارد، در این مناسبت نیز برای ایجاد سرگرمی و فضایی شاد و مطلوب برای این قشر اقدام به اجرای این ویژه برنامه نموده است . این مسابقه که در قالب آموزشی طراحی شده است با اجرای نمایش های مرتبط با موضوع شب یلدا برای سالمندان محترم همراه خواهد بود.  این برنامه 28 آذر ماه ساعت 9 صبح، در پارکینگ شماره 5 باغ غدیر برگزار خواهد شد.


باغ بانوان فروغ  : محفل خانوادگی یلدا

باغ بانوان فروغی با هدف ایجاد سرگرمی و فراهم کردن اوقاتی شاد و مفرح برای خانواده ها برنامه  اجرای قصه گویی، نقالی خوانی و گرفت عکس یادگاری را برگزار می کند. دراین برنامه با دعوت از یک گروه بایگر، نمایشی در ارتباط با شب یلدا و پس از آن برنامه نقاله خوانی توسط صباغ یکی از بازیگران این رشته اجرا خواهد شد. گفتنی است برنامه محفل خانوادگی یلدا در روز 28 آذرماه، در ساعت 15  الی 17 و در باغ بانوان فروغ واقع در خیابان امام خمینی (ره) خیابان امام رضا (ع) خیابان امام جواد (ع) و میدان اخلاص در سالن اجتماعات فرهنگسرای باغ غدیر برگزار می شود.

منبع خبر: روزنامه اصفهان زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.