کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد
کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

معرفی کتاب


کتاب پیش رو، در واقع 3 عنوان از مجموعه «30 قصه 30 شب» را در بر می‌گیرد که در واقع 3 کتاب مربوط به شب‌های فصل پاییز را شامل می‌شود. این کتاب برای مخاطبان گروه سنی الف و ب یعنی کودکان پیش‌دبستانی و سال‌های اول و دوم دبستان است.



ماهی سیاه جادوگر، تقی کدویی، شاگرد دوم کلاس، شغال کوچولو کجایی؟، دیو بنفش در شکم حاکم، جوجه‌ام کجاست؟، قوطی کبریت‌های آقاموشه، باز هم خواب ماندم، قورباغه‌ای به اسم قلمی، زال‌زالک و میو سیاه، خروس شاعر و آقا روباهه، دوست مارمولک کجا رفت؟، مار و جوجه‌های سیمرغ، کچل شمشیردار، دم پنبه‌ای، لانه قدیمی خرگوش‌ها، خانم نارنگی کجایی؟، در سرزمین موش‌ها، دم‌باریک و جارو و دمپایی، دارچین و بهروز کوچولو، کانگی و دکتر لک‌لک، خواب خارپشت، قورباغه دروغگو، ماه‌تی‌تی و فواره، روی دماغ آقا شیره، ساردین‌ها و کوسه، توی دهان گرگ، دزد و درخت خدا، خری در میان اسب‌ها و بابک و کامیون عنوان داستان‌های کتاب اول هستند. دو کتاب دوم و سوم هم هرکدام دارای 3 قصه با عناوین مشخص هستند.


این اثر پیش از این توسط انتشارات قدیانی در قطع رحلی و با عنوان «365 قصه برای شب‌های سال» منتشر شده و به عنوان برگزیده سومین دوره جایزه پروین اعتصامی معرفی شد. این کتاب همچنین در سیزدهمین دوره جشنواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد تقدیر قرار گرفتاین کتاب با 204 صفحه مصور، شمارگان هزار و 100 نسخه و قیمت 9 هزار تومان منتشر شده است.

لازم به توضیح می باشد که این مطلب از سایت معرفی، بررسی  و نقد کتاب که لینک آن در بخش روزانه های وبلاگ درج شده، گرفته شده است. 



نظرات 2 + ارسال نظر
کتابدار یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 11:15 http://allamehnaeenilib.blogfa.com/

باسلام و تشکر از وبلاگ جالب و مفید شما
به منظور تشکر از اطلاع رسانی مفید شما در حوزه های کتابداری، به اطلاع شما همکاران گرامی می رسانم که رادیو اینترنتی لیزنا راه اندازی شد رسانه ای که به نظر می رسد جای خالی آن مدت ها در این حوزه حس می شد. این پیشکش که در واقع هدیه ای است به مناسبت هفته پژوهش؛ مقارن با روز دانشجو به دوستداران کتاب و علم دانش شناسی تقدیم می شود.

پس از سپری شدن زمان پخش آزمایشی رادیو، علاقمندان می توانند با مطالب و برنامه های متنوع دیگری که دست اندرکاران، هم اکنون به تولید و ساخت آن ها اهتمام ورزیده اند، ارتباطی مانوس و نزدیک برقرار نمایند. رادیویی که از جنس مخاطبان خود بوده و هدف اصلی آن پوشش بخش مهمی از دغدغه های این قشر از جامعه را رسالت اصلی خود می داند.

هم اکنون پخش آزمایشی برنامه های این رادیو شامل: اخبار حوزه های کتابداری، کتاب، فناوری و نهاد کتابخانه های عمومی کشور است که به همراه میان برنامه های مفرح، می توانند اوقات پرباری را برای شنوندگان فراهم سازند و در انتها قصه کاغذی، عنوان برنامه دیگری است که با هدف ترویج مطالعه کتاب در ساختار های جدید، سعی در جذب هرچه بیشتر دوستداران کتاب و همچنین معرفی فعالان این صنعت فرهنگی دارد.

برنامه های رادیو از روز شنبه 16 آذر ماه هر روز از ساعت 9:45 صبح آغاز شده و به مدت تقریبی 210 دقیقه ادامه خواهد داشت. یادآور می شود که به منظور بهره وری هرچه بیشتر، مخاطبان می توانند شنوندۀ تکرار اخبار و سایر برنامه ها در دو نوبت بعد از ظهر و شامگاه باشند.

لازم به ذکر است، رادیو لیزنا در شروع فعالیت می باشد و نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما همراه گرامی می تواند به توسعه این رسانه شنیداری کمک شایانی نماید.
علاقمندان می توانند شنونده پخش آزمایشی رادیو اینترنتی لیزنا از طریق مراجعه به وب سایت radio.lisna.ir باشند.

--بایگاه خبری لیزنا
www.lisna.ir
email: info@lisna.ir
fax: 021-89781587

عضو کتابخانه شنبه 16 آذر 1392 ساعت 07:14

بسیار کتاب زیبایی است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.