کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد
کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

فعالیت‌های کتابخانه عمومی کوثر دولت‌آباد به مناسبت دهه فجر

کتابخانه عمومی کوثر دولت‌آباد در دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری نشست کتاب‌خوان انقلاب، کلاس کاردستی و آشنایی با منابع مرجع نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، نشست کتاب‌خوان کتابخانه کوثر دولت‌آباد با حضور جمعی از دانش آموزان علاقمند به کتاب و کتابخوانی با محوریت انقلاب، ایمان، جهاد و شهادت برگزار و در این نشست کتاب‌های آن جمعه نوشته حمید رضا شاه آبادی، توسط زینب سادات حسینی؛ رازهای روزهای بهاری نوشته امیرحسین زمانپور، توسط منصوره زینلی؛ امام و مهربانی نوشته مرتضی امین، توسط اسما تیموری؛ در طلوع آزادی نوشته حمیدرضا شاه آبادی، نوشته ملیکا داوری؛ ایران دوستت دارم نوشته مهری ماهوتی، توسط فاطمه فتاحی و عطر گل های خورشید نوشته مرضیه غفار، توسط مریم محمودی به اشتراک گذاشته شد.

تهیه کاردستی پرچم ایران به مناسبت دهه فجر از دیگر برنامه های این کتابخانه بود، در این برنامه کودکان به هدف آشنایی با قداست و ارزش پرچم جمهوری اسلامی ایران به تهیه کاردستی پرچم پرداختند.

کارگاه آشنایی با منابع مرجع و نحوه استفاده از این منابع ویژه دانش آموزان مقطع ششم ابتدایی نیز در کتابخانه کوثر برگزار شد، در این کارگاه «سیما شفیعی» کتابدار کتابخانه، دانش آموزان با انواع منابع مرجع (دایره المعارف ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ‌های جغرافیایی و ...) به خصوص کتاب‌های لغت نامه دهخدا، فرهنگ عمید و فرهنگ معین آشنا نمود.

در این کارگاه دانش‌آموزان با بخش‌های مختلف این منابع، شیوه جستجو، تفاوت فهرست مندرجات و نمایه نامه و نحوه استفاده از آنها آشنایی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.