کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد
کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

بعضی آدم ها

بعضی از آدم ها جلد زرکوب دارند . بعضی ضخیم و بعضی جلد نازک

بعضی از آدم ها با کاغذ کاهی چاپ می شوند و بعضی با کاغذ خارجی

بعضی از آدم ها ترجمه شده اند

بعضی از آدم ها  تجدید چاپ می شوند و بعضی از آدم ها فتوکپی آدم های دیگرند

بعضی از آدم ها با حروف سیاه چاپ می شوند و بعضی از آدم ها صفحات رنگی دارند .

بعضی از آدم ها تیتر دارند ٬ فهرست دارند و روی پیشانی بعضی از آدم ها نوشته اند : حق هر گونه استفاده ممنوع و محفوظ است

بعضی از آدم ها قیمت روی جلد دارند . بعضی از آدم ها با چند درصد تخفیف به فروش می رسند وبعضی از آدم ها بعد از فروش پس گرفته نمی شوند

بعضی از آدم ها نمایشنامه اند و در چند پرده نوشته می شوند

بعضی از آدم هافقط جدول و سرگرمی دارند و بعضی از آدم ها معلومات عمومی هستند

بعضی از آدم ها خطخوردگی دارند و بعضی از آدم ها غلط چاپی دارند

از روی بعضی از آدم هاباید مشق نوشت و از روی بعضی از آدم ها باید جریمه نوشت

بعضی از آدم ها را باید چند بار بخوانیم تا معنی آنها را بفهمیم و بعضی از آدم ها را باید نخوانده دور انداخت.

به نظر شما ( اگه کسی نظر بده ! ) آدما چه جوری هستنخودتون چه جوری هستین !

در مورد خودم  دارم فکر میکنم !

 

منبع :http://noghte-sarkhat.persianblog.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
رهگذر چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 17:01 http://kokabesabz.blogfa.com/

"بعضی از آدم ها خط خوردگی دارند و بعضی از آدم ها غلط چاپی دارند"
من فکر میکنم اینم!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.