کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد
کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

کتابخانه عمومی کوثر دولت آباد

برگزاری نشست کتاب‌خوان اهالی قلم و رونمایی از 33 جلد کتاب از نویسندگان برخوار

نشست کتابخوان اهالی قلم با حضور جمعی از مسئولین، شاعران و نویسندگان شهرستان برخوار برگزار و طی آن از 33 جلد کتاب نویسندگان برخواری رونمایی شد.

نشست کتابخوان اهالی قلم به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان برخوار با حضور جمعی از مسئولین ادارات شهرستان برخوار و همچنین کتابداران و نوبسندگان در تالار فرهنگی هنری شهرداری دولت آباد برگزار گردید.

در این نشست حسین رحمتی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان برخوار به بیان سخنانی در خصوص فعالیتهای فرهنگی و عمرانی صورت گرفته در کتابخانه های شهرستان در نیمه دوم سال 95 و نیمه اول سال 96 پرداخت.  همچنین تعدادی از شاعران و نویسندگان شهرستان برخوار به معرفی و ارائه کتابهای تالیف شده خود پرداختند.

آقایان «علی نریمانی» نویسنده کتاب «حاصل عمر»، «سید حشمت اله طباطبایی» نویسنده کتاب «مهارتهای زندگی در دلیجان خوشبختی»، «مجتبی محمدی» نویسنده کتاب «ضرب المثلهای فارسی و ضرب المثلهای اصفهانی»، «صادق داوری» نویسنده کتاب «کاش باران ببارد» و خانم «فاطمه شکل آبادی» نویسنده کتاب «سایه سار نگاه» به معرفی و ارائه کتاب تالیفی خود پرداختند.

در ادامه از 33 عنوان کتاب منتشر شده توسط نویسندگان و شاعران شهرستان برخوار رونمایی شد.

در پایان برنامه از کتابداران کتابخانه های عمومی و مشارکتی، نویسندگان و شاعران شهرستان برخوار و همچنین اعضای فعال و پیشکسوت کتابخانه های شهرستان تقدیر به عمل آمد.




 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.